برنامه‌های کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه 40 سالگی انقلاب
کد خبر: 3782031
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

برنامه‌های کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه 40 سالگی انقلاب

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد در آستانه 40 سالگی انقلاب را تشریح کرد.

برنامه‌های کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه 40 سالگی انقلاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 دی‌ماه اظهار کرد: همایش «دختران آفتاب» با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و نقش بانوان، همایش «رویش‌های انقلاب» با همکاری طرح پیوند و بچه‌های مسجد، جشنواره انقلاب و فضای مجازی در بهمن‌ماه امسال از جمله برنامه‌های اجرایی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
وی از برگزاری «جشنواره عشایر و انقلاب» خبر داد و افزود: برگزاری این جشنواره به دلیل ثبت 20 کانون عشایری در استان است.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نشست‌های تخصصی با موضوع نقش مسجد در انقلاب، آذین بندی مساجد با همکاری شهرداری و بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.
دولت‌آبادی هر مسجد یک خبرنگار، خانواده، انقلاب و سبك زندگی، برنامه «انقلاب به روایت هنر» 20 دی‌ماه در مسجد شهیدان گچساران و سرود «خمینی ای امام» را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد.
وی سرود انقلابی یک هزار نفر از برادران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا ٤٠ سال را از سایر این برنامه ها ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha