وحدت آفرین باشیم
کد خبر: 3782044
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

وحدت آفرین باشیم

گروه سياست و اقتصاد- امام جمعه الوند با اشاره به اینکه گاهی در عملکردها افراط و تفریط صورت می‌گیرد گفت: خواهشی که از همه اقشار دارم این است که در شرایط فعلی در جامعه وحدت آفرین باشیم و در کنار هم گام برداریم.

وحدت آفرین باشیم

به گزارش ايكنا از قزوین، شب گذشته 26 دی ماه جمعی از جوانان انقلابی الوند با امام‌جمعه این شهر دیدار کردند که در این دیدار پیرامون حواشی و مسائل و مشکلات مختلف شهری ازجمله فسادهای اداری و مالی بحث و تبادل‌نظر شد.
در این دیدار صمیمی جوانان به اعلام دغدغه‌های خود و همچنین تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدوی به‌واسطه شفافیت و صراحت بیان در خطبه‌های نماز جمعه پرداختند.
حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امام‌جمعه الوند اظهار کرد: مسائل و مشکلات شهرستان البرز و به‌تبع آن الوند زیاد است و هنگامی‌که من موضوع تخلفات پیرامون ۲ عضو از شورا را شنیدم بسیار متأسف شدم.
وی افزود: برای یک نظام اسلامی بسیار زشت است که چنین اتفاقاتی در آن بیفتد و مدیران و مسئولان نظام دچار تخلفات این‌چنینی شوند.
مهدوی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی باید این را مدنظر قرار دهند که مردم آن‌ها را رصد می‌کنند بنابراین مراقب عملکرد خود باشند و از خطوط خارج نشوند.
وی ضمن انتقاد از انتخاب هیئت‌مدیره شرکت شهر صنعتی گفت: چرا باید ۳ نفر از اعضای هیئت‌مدیره از مجموعه استانداری باشند و غیرازآن نیز چرا باید عضو هیئت‌مدیره از بستگان عضو شورا باشد؟
امام‌جمعه الوند ادامه داد: علت اینکه اعضای شورا از حضور خبرنگاران و اهالی رسانه به صحن شورا مقاومت می‌کنند چیست درحالی‌که خبرنگاران در صحن شورا باید حضورداشته باشند تا مردم را در جریان تصمیمات اعضا قرار دهند.
وی تأکید کرد: بحث مالی شهرداری باید جدی گرفته شود زمانی که شهردار سکان مدیریت شهری را به عهده گرفت شهرداری چه میزان دارایی داشت و زمانی که می‌رود چه میزان دارایی دارد؟
مهدوی اضافه کرد: با توجه به دارا بودن اراضی متعدد شهردار، چرا باید کسی به‌عنوان شهردار انتخاب شود که ذینفع است بنابراین اصل کار اشتباه بوده است.
وی اعلام کرد: من کاری به اصلاح‌طلب و اصولگرا و جریانات سیاسی ندارم و معتقد هستم که هرکسی در راستای منویات رهبری، انقلاب و ارزش‌های دینی پیش رود را باید قدردان بود.
امام‌جمعه الوند در پایان گفت: با توجه به اهمیت وحدت لازم است در کنار هم بودن را بیشتر از گذشته در جامعه لمس کنیم تا اثر بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha