اصلاح الگوی مصرف در سفره‌های جامعه
کد خبر: 3782064
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

اصلاح الگوی مصرف در سفره‌های جامعه

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.

اصلاح الگوی مصرف در سفره‌های جامعهبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، 26 دی‌ماه در نشست شورای مدیران کمیته امداد با اشاره به اینکه امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ابزار تهدید، تحریم و تورم وارد جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ملت ایران شدند، اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.
وی به لزوم احیای سبک زندگی ایرانی – اسلامی در جامعه تأکید کرد و افزود: لازمه اصلاح الگوی مصرف، ارائه آموزش‌های مناسب به جامعه هدف در سبک زندگی دینی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده‌های تحت حمایت است.
صفری با بیان اینکه مردم ستون خیمه کمیته امداد در حوزه مبارزه با فقر هستند، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی پیدا کردن ظرفیت‌های جدید و به صحنه آوردن این ظرفیت‌ها برای رفع فقر و کمک به تأمین اقتصاد و معیشت جامعه هدف است.
وی با تأکید بر اینکه کارگزاران محرومیت‌زدایی کمیته امداد سربازان نظام در جنگ اقتصادی هستند، افزود: تلاش ما با الگو گیری از ائمه معصومین (ع) باید به سمتی هدایت شود تا با گره‌گشایی از نیازمندان، ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از نظام ولایی شیرین‌تر کرده و نقشه دشمنان را در بدبین کردن مردم به‌نظام خنثی کنیم.
انتهای پیام
captcha