یادواره 482 شهید شهرستان بروجن برگزار شد
کد خبر: 3782092
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

یادواره 482 شهید شهرستان بروجن برگزار شد

گروه فرهنگی - یادواره 482 شهید شهرستان بروجن با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی در سالن دوومیدانی بروجن برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، یادواره 482 شهید شهرستان بروجن صبح امروز 27 دی‌ماه با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی در سالن دوومیدانی بروجن برگزار شد.
سردار غلامرضا سليماني، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان، در این یادواره بابیان اینکه ایران اسلامی در امکانات اقتصادی توانمندتر از دشمن است، تصریح کرد: انرژی و سوخت قابل‌توجه، مواد اولیه، نیروی انسانی جوان و نخبه، مواد معدنی سرشار و نقدینگی لازم از مهم‌ترین شاخص‌های یک اقتصاد پویا و پیشرو است که همگی این امکانات را در اختیارداریم و با اتکا به آن می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.
وی اظهار کرد: همه شهدا از ابتدای انقلاب اسلامی تا شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، همگی برای رسیدن به هدفشان از دنیا گذشتند و اگر ایثار و گذشت آنان نبود امروز کشور ما به این استقلال و امنیت نمی‌رسید.
سردار سلیمانی با گرامیداشت یاد و مقام والای شهیدان، برگزاری یادواره‌های شهدا را کلاس درس شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: شهید حجت خدا بر ما مردم است تا با الگو گیری از این ایثارگران ایستادگی و شهادت‌طلبی را تمرین کنیم.
انتهای پیام

captcha