دستگیری مرضیه هاشمی؛ نماد آزادی بیان دروغین آمریکائی‌ها
کد خبر: 3782095
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

دستگیری مرضیه هاشمی؛ نماد آزادی بیان دروغین آمریکائی‌ها

گروه اجتماعی- معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی، ناجا گفت: مرضیه هاشمی یک شهروند آمریکایی است که برای ملاقات برادر خود در امریکا در فرودگاه این کشوری که خود را نماد دموکراسی و آزادی بیان می‌داند غل و زنجیر می‌شود.

دستگیری مرضیه هاشمی؛ نماد آزادی بیان دروغین آمریکائی‌ها

به گزارش ایکنا از مازندران سردار رمضان شعبانی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی امروز  27 دی‌ماه در همایش شبکه فرهیختگان فرهنگی نیروی انتظامی  که در سالن الغدیر کارکنان انتظامی مازندران در ساری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس یک نقشه‌راه و به صورت مهندسی‌شده شکل گرفت و در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، افتصادی، اجتماعی  برای دنیا سخنی نوئی دارد.
وی با بیان اینکه وجود فرهنگ غرب، رسوخ اشرافی‌گری، وجود خواص دگردیسی شده و... از چالش‌های انقلاب بود، افزود: انقلاب اسلامی مدلی متفاوت از حکومت‌های دنیا و بر پایه ارزش‌های اسلامی و انسانی بنا شد.
شعبانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون فراز و فرودهای زیادی داشته و با وجود افت و خیزهای خواص، مردم با گوش سپردن به فرمان امامشان راه را گم نکردند و در مسیر انقلاب باقی ماندند.
وی با بیان اینکه تا کنون هرجا به تاکیدات رهبری کم توجهی کردیم از سوی دشمن گوشمالی خوردیم، افزود: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت 300 هزار شهید و آزاده و جانباز است و پس از پیروزی انقلاب روزی نیست که شهید مجروح یا جانباز نداشته باشیم.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز ما میراث‌دار انقلاب هستیم و استقلال نعمت بی‌بدیلی برای کشور ماست و این حاصل اعتماد مردم به نظام بوده و به همین جهت انقلاب همچنان پایا، پویا و موثر در مسیر خود در حرکت است.
کم توجهی به جریان نفوذ در کشور
شعبانی با تاکید بر اینکه در عصر حجت(عج) باید با ولی روز خود مسیر خود را تعیین کنیم، گفت: جریان نفوذ، نکته مهمی بود که رهبری بارها تذکر دادند و  بیشترین تکرار و تاکید در کنترل جریان نفوذ در دولت تدبیر و امید بود ولی متاسفانه حتی در تیم مذاکره جریان نفوذی پیدا شد.
وی افزود: دشمن به دنبال این است که اجازه ندهد انقلاب به 40 سالگی خود برسد و مردم جشن برپا کنند و ثبات انقلاب رقم خورد.
شعبانی با تاکید بر اینکه  امثال حججی‌ها دشمن شناس بودند، بیان کرد: جریان‌سازی، از ابزار دشمن برای نزاع در جامعه است  و دشمن راه‌اندازی الگوی دو قطبی  راه‌کاری برای برهم زدن انقلاب می‌داند و مردم ایران باید در این باره هوشیاز باشند.
وی با اشاره به ماجرای دراویش در تهران، ادامه داد:  دشمنان مجموعه‌ای از جریان‌های مختلف ضد نظام را در کشور شکل داد و از فضای مجازی برای مقاصد سوء خود نهایت بهره را برد و باید هوشیار باشیم و چنانچه فضای مجازی را مدیریت نکنیم ممکن است این فضای رها شده انقلاب را با خود ببرد.
این مسئول اظهار کرد: متاسفانه تسامح، تساهل و ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی به وفور دیده می‌شود و در این شبکه‌ها به آموزش انحرافات اخلاقی و انحراف افکار عمومی روی آورده‌اند.
دستگیری مرضیه هاشمی؛ نماد آزادی بیان دروغین آمریکائی‌ها 
وی افزود: مرضیه هاشمی یک شهروند آمریکایی است که با مهاجرت به ایران این نام را برای خود انتخاب کرد و این فرد چون حامی فلسطین بود متاسفانه برای ملاقات برادر بیمارش در فرودگاه آمریکا، غل و زنجیر می‌شود و متاسفانه این عمل یک کشوری است که در دنیا  به فریاد دموکراسی و آزادی بیان سر می‌دهد.
شعبانی گفت: برنامه آمریکایی‌ها فریب‌کاری و بازی دادن ایران است و می‌خواهد این نظام را به سمتی ببرد که مردم احساس کنند کشور در حال فروپاشی است.
رسوخ بحران فکری در غرب
وی با بیان اینکه اکنون غرب در بدترین حالت قرار دارد، افزود: اکنون اصل نظام دموکراسی در ذهن غربی‌هاخدشه‌دار شده و  نگرانی وجود دارد که این بحران فکری غرب را از پای در‌آورد.
این مسئول درباره فعالیت فرهنگی ناجا گفت: در سال جاری پنج موکب در ایران و معابر مرزی کشور مستقر کردیم تا به عمق بخشی و ترویج فرهنگ حماسه حسینی کمک کنیم.
تثبیت جبهه مقاومت با حضور شهید حججی‌ها 
وی افزود:  خوشبختانه امروز جبهه مقاومت با حضور حججی‌ها تثبت شد و اعوان و یاران انقلاب در منطقه تسری یافتند. امروز حزب‌الله مقتدر است و ما در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی محکم ایستاده‌ایم.
شعبانی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره پلیس تراز نظام اسلامی، اظهار کرد:  پلیس هم از لحاظ فردی و  صورت و  سیرت باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد و خدا را شاکریم  امروز ناجای کشور در سه چهره معنوی، بسیجی و انقلابی تمام قامت است.
شایستگی مازندران در پیشتازی فرهیختگان فرهنگی ناجا
وی افزود: شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا در 15 طیف ساماندهی شدند و توقع داریم که مازندران از پیشتازان باشد.
وی تقویت هسته‌های فرهنگی را راه‌کاری برای ارتقای فرهنگی دینی و قرآنی در جامعه دانست و افزود: در این هسته‌های فرهنگی هر قاری یا هنرمند می‌تواند مهارت خود را به 10 نفر آموزش دهد.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی، سیاسی ناجا، گفت: فعالیت فرهنگی هیچگاه تعطیل نمی‌شود و انسان در هر زمان و مکان می‌تواند به دیگران مطلبی آموزنده‌ای بگوید و گرهی از افکارش را باز کند.  
وی تهیه سرود، کلیپ، تئاتر و... را در تاثیر گذاری افراد بسیار موثر دانست و افزود: استان‌ها شورای فرهیختگان فرهنگی را  ایجاد کنند تا فرهنگ اسلامی به لایه‌های زندگی مردم نفوذ کند. 
در پایان این مراسم از برترین‌های شبکه فرهیختگان فرهنگی مازندران تجلیل شد.
انتهای پیام
 
 
 
captcha