جبهه فرهنگی یکی از میادین حساس مقابله با دشمنان است
کد خبر: 3782117
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

جبهه فرهنگی یکی از میادین حساس مقابله با دشمنان است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان جبهه فرهنگی را یکی از میادین بسیار حساس مبارزه با دشمن دانست و گفت: جوانان و نوجوانان ما با قرارا گرفتن در مسیر شهدا در این جبهه نیز پیروزی را به نفع ما خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 27 دی ماه جاری در مراسم گرامیداشت شهدای بمباران 28 دی ماه سنندج که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدا راهی را شروع کردند که هیچگاه پایانی ندارد و ما نیز اجازه نمی دهیم که از مسیر شهدا خارج شویم.
وی افزود: شهدا جان دادند و جاودانه شدند ما نیز برای رضایت حق تعالی و جاودانگی در دنیا و آخرت باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: شهدا در دورانی که دشمن تا دندان مسلح به انقلاب اسلامی حمله کرد با دست خالی در مقابل آن‌ها ایستادند و با سربلندی به پیروز رسیدند.
وی بیان کرد: شهدا با ایستادگی و مقاومت و فدا کردن جان خود اجازه ندادند که ما تحت اسارت دشمنان قرار گیریم و عزت، عظمت، افتخار، پیروزی و بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی براساس آیات قرآن شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند، عنوان کرد: ما انسان‌ها در جسم خاکی و دنیوی قرار داریم و بعد از مرگ روح انسان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید  و برهمین اساس شهدا بعد از مرگ یک توان مضاعفی را پیدا خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست، اعلام کرد: قرار گرفتن در مسیر شهدا و ادامه راه آنان موجب می شود تا مورد الطاف الهی قرار گرفته و دعای خیر شهدا همواره پشتیبان ما باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نظامی با ملت ایران شکست خوردند، ادامه داد: مبارزه با دشمن هیچگاه اتمام نیافته فقط میدان جنگ از جبهه‌های نظامی به مباحث اقتصادی و فرهنگی تغییر کرده است.
وی افزود: طبق گفته امام راحل، خاورمیانه بزرگی که دشمن به دنبال تشکیل آن بود امروز محقق شده است اما نه به نفع آمریکا و هم پیمانانش بلکه به ضرر آن‌ها و به نفع انقلاب اسلامی ایران تمام شد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی جبهه فرهنگی را یکی از جبهه‌های بسیار حساس مبارزه با دشمن دانست و گفت: جوانان و نوجوانان ما با قرارا گرفتن در مسیر شهدا در این جبهه نیز پیروزی را به نفع ما خواهند کرد.
وی به تحریم‌های اقتصادی دشمن و فشارهای اقتصادی بر مردم و مسئولان نظام اشاره کرد و افزود: دشمن پیش بینی کرده بود که تا 13 آبان ماه فشارهای اقتصادی به ملت ایران باعث شکست نظام مقدس انقلاب اسلامی خواهد شد که به برکت خون شهدا و حمایت‌‎های خداوند متعال بعد از این تاریخ هم قیمت دلار و ارز پایین آمد و هم فشارهای اقتصادی مردم کمتر شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به چهل سال ایستادگی، پایداری و مقاومت ملت ایران در مقابله هر گونه تهدید دشمن اشاره و عنوان کرد: به لطف الهی ما امسال جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه تر از سال های قبل برگزار می کنیم.
وی به موفقیت های روز افزون ملت ایران و دانشمندان کشوراشاره کرد و یادآور شد: تحریم‌های اقتصادی حرکت ملت ایران را متوقف نکرد و روز به روز پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی کشورمان بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha