رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند
کد خبر: 3782211
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی و تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و مطبوعات و رسانه‌ها نقش به‌سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل آینده را بر عهده دارند.

رسانه‌ها نقش به سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته، 27 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خبر داد و گفت: جشنواره مطبوعات و پایگاه‌های خبری بستر مناسبی برای ارزیابی کمی و کیفی در عرصه رسانه بوده و موجب شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری سالانه این رویداد فرهنگی در عرصه رسانه اظهار کرد: برگزاری سالانه این رویداد نوعی خودارزیابی رسانه‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری بوده و در رشد کیفی آن‌ها مؤثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پس از چند سال تعطیلی سومین جشنواره مطبوعات استان در سال 95 برگزار شد، گفت: با وجود تلاش برای برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها در سال 96 این امر محقق نشد.

محمدپور با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مطبوعات استان و برنامه‌های جنبی فرهنگی و هنری در کنار این جشنواره، اظهار امیدواری کرد این دوره از جشنواره با همکاری تمامی رسانه‌ها و استفاده از تجارب گذشته، از لحاظ کمی و کیفی نتیجه بخش تر و بهتر از دوره‌های قبلی برگزار شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یادآوری کرد: رسانه‌ها باید بدون حب و بغض با پیروی از شهدا دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی و تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و مطبوعات و رسانه‌ها نقش به‌سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل آینده را برعهده دارند.

محمدپور با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در کنار بیان دستاوردها به نارسایی‌ها و کوتاهی‌ها نیز به صورت منصفانه پرداخت کنند، افزود: هر نوع سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی خیانت به خون شهدا و زحمت‌های مردم در طول پیروزی انقلاب است.

انتهای پیام

captcha