چهارمین دوره جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3782214
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

چهارمین دوره جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

بچهارمین دوره جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شوده گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدعزیزی‌راد، دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان عصر روز گذشته، 27 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره در 2 بخش حرفه‌ای و ویژه برگزار می‌شود، گفت: بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله، مقاله، یاداشت، عکس خبری «تک عکس و گزارش تصویری»، گرافیک و صفحه‌آرایی «ویژه مطبوعات» تیتر، خبر، گزارش «خبری و غیرخبری» کاریکاتور «طنز تصویری» و طنز مطبوعاتی است.
وی افزود: بخش ویژه جشنواره نیز شامل تولیدات تحلیلی منتشر شده در رسانه‌های محلی با موضوعات شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» و «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قیام تاریخی 29 بهمن تبریز و رویداد بین‌المللی تبریز 2018 است.
عزیزی‌راد اظهار کرد: آثار ارسال شده برای شرکت در این جشنواره باید از ابتدای دی سال 96 تا پایان بهمن 97 در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز منتشر شده باشند.
دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی اعلام کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر بخش ویژه در هر یک از 3 قالب بخش حرفه‌ای 3 اثر به دبیرخانه ارسال کنند.
عزیزی‌راد با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا سی‌ام بهمن‌ماه سال‌ جاری از طریق وب سایت azarsh.pressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره ویژه‌نامه جشنواره نیز منتشر می‌شود، گفت: آثار ارسال شده به جشنواره در 2 مرحله از سوی هیئت انتخاب و هیئت داوران انتخاب و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
عزیزی‌راد اظهار کرد در بخش حرفه‌ای برای نفر اول 20 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره، نفر دوم 150 میلیون ریال به اضافه لوح تقدیر و نفر سوم 10 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و در بخش ویژه به نفر برگزیده 20 میلیون ریال به اضافه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha