وحدت، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم
کد خبر: 3782233
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

وحدت، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه قزوین گفت: اگر گاهی مشکلاتی در زندگی داریم و از کسی گلایه‌مند هستیم، گلایه خود را به زبان امربه‌معروف و نهی از منکر، از طریق رسانه‌ها و نماز جمعه‌ها مطرح می‌کنیم، فریاد خود را بر سر کسانی که حق مردم را ضایع می‌کنند بلند می‌کنیم اما در مقابل وحدت، انسجام، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم.

وحدت، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) ضمن تسلیت این ایام، اظهار کرد: اگر گاهی مشکلاتی در زندگی داریم و از کسی گلایه‌مند هستیم، گلایه خود را به زبان امربه‌معروف و نهی از منکر، از طریق رسانه‌ها و نماز جمعه‌ها مطرح می‌کنیم، فریاد خود را بر سر کسانی که حق مردم را ضایع می‌کنند بلند می‌کنیم اما در مقابل وحدت، انسجام، یکپارچگی و حمایت از نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به مناسبت روز غزه بیان کرد: به دلیل مقاومت مردم مظلوم فلسطین روز غزه در تقویم ما نام‌گذاری شده است، اما شاهدیم که همین مردم که ازلحاظ جغرافیایی در باریکه غزه زندگی می‌کنند و ازلحاظ تسلیحات و نیروی انسانی ضعیف هستند به لطف خدا در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی که قوی‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات را دارد، آنان را به خاک ذلت کشاندند.
امام ‌جمعه قزوین ابراز کرد: مردم مقاوم غزه با استقامت خود مسیر مبارزه با رژیم خون‌خوار اسرائیل ا به سمتی بردند که سران این کشور مجبور به آتش بست شدند، این شکست رژیم جعلی اسرائیل به دلیل مقاومت مردم غزه و حمایت ایران اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب ایجاد شد.
آیت‌الله عابدینی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: در همین روزها شاهد تصرف شهر قم توسط روحانیون و مردم انقلابی بودیم چراکه همواره شهر قم آغازگر حرکت انقلاب اسلامی بود. امام خمینی (ره) ازآنجا قیام را آغاز کردند، از قم اعلامیه‌های امام راحل (ره) انتشار پیدا می‌کرد، سخنرانی‌های امام از قم تکثیر می‌شد و به شهرهای دیگر می‌رسید.
امام‌ جمعه قزوین تصریح کرد: وزیر امور خارجه آمریکا که از جنایتکارترین سران مستکبر جهان است، می‌گوید رژیم ایران جسورتر از گذشته شده و نفوذ خود را در یمن، سوریه و عراق بیشتر کرده است و اکنون حزب‌الله در زرادخانه‌های خود بیش از ۱۰۰ هزار فروند موشک دارد که به سمت متحد ما اسرائیل هدف گرفته است.
وی اظهار کرد: پمپئو درست گفته است که بیش از صد هزار موشک را هدف گرفته است اما صد هزار برای خیلی سال پیش است؛ آقای پمپئو آمار خود را به‌روز کن چراکه آن زمان فقط حزب‌الله بود که صد هزار موشک داشت و باید بیشتر حواس خود را جمع کنید و ببینید که امروز موشک‌های خیلی بیشتری علیه متحد شما و خودتان مهیا است.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: آمادگی مسلمان‌ها اصلاً قابل قیاس با آن زمانی نیست که شما فکر می‌کنید و چه بخواهید و چه نخواهید مثل شاه که مزدور و دست‌نشانده شما بود، باید فرار کنید؛ شما از سوریه فرار کردید، از عراق اخراج شدید و از یمن هم چیزی جز خواری و شکست نصیبتان نشده است و آینده مسلمانان از وضعیت فعلی قدرتمندتر و آینده شما شکست‌پذیرتر خواهد بود.
امام‌جمعه قزوین در ادامه خطاب به مسئولان تأکید کرد: مبارزه با فساد و تبعیض را جدی بگیرید تا مردم ببینند همه باهم هستیم و سفره کسی از دیگری جدا نیست، به‌جای یأس و ناامیدی که وجود ندارد، امیدی که وجود دارد را به مردم نشان دهید.
خطیب نماز جمعه قزوین بابیان اینکه یأس و ناامیدی جنود ابلیس است، بیان کرد: ما ناامیدی نداریم، ما مردم خوبی داریم، دانشمندان فرهیخته داریم، دین و ایمان و تدین مردم را داریم، توانمندی‌های عظیمی به برکت انقلاب، مردم و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم و باید ببینیم کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم و باید این پیشرفت‌ها را به مردم بازگو کنیم.
وی گفت: نظارت را در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در بازار، اقتصاد و ادارات مختلف بیشتر داشته باشیم و ایجاد اشتغال را جدی بگیریم، این‌ها تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha