استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان هویت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3782244
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان هویت انقلاب اسلامی است

گروه اسیاست و اقتصاد ـ امام‌ جمعه شاهرود مقاومت برابر برنامه‌های دشمن، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان را هویت انقلاب اسلامی دانست.

استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان هویت انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام‌ جمعه شاهرود امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود اظهار کرد: دشمنی غربی‌ها با ایران طی این چهار دهه بسیار بوده چرا که استکبار برای منفعت، دنیاطلبی و ثروت‌اندوزی حاضر است به هر نوع جنایتی دست بزند.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: مقاومت برابر برنامه‌های دشمن، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان هویت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و این برای آن‌ها تأمل‌برانگیز و غیرقابل‌تحمل است زیرا حیات خلوتی را از دست دادند که در آن‌، همه کاره بودند.

وی  بهره‌مندی از نظام ولایی را از خصوصیات و شاخص‌های اصلی انقلاب دانست و گفت: خروج شاه از ایران، کوتاه شدن دست استکبار و مهندسی جدید حکومت بهترین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب اسلامی است که در آن قانون، بارأی مردم و مردم‌سالاری دینی شکل گرفت لذا شناخت صحیح و بازخوانی نظام ولایی موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امینی گفت: نظارت مسئولان به گران‌فروشی‌های غیرمعمول ظالمانه همراه با بی‌انصافی مستمر و افزون شود اما دراین‌بین علاوه بر مسئولان خود مردم نیز دخیل هستند چرا که بعضاً خریدهای خود را مدیریت نمی‌کنند لذا در این شرایط باید کالاهای اساسی باقیمت معمول به دست مردم رسد.

امام‌جمعه شاهرود بیان کرد: نفوذ ایران در منطقه تحمیلی نیست بلکه معنوی است، که اثبات این گفته را می‌توان در دو رفتار عراقی‌ها با وزیر امور خارجه ایران و رئیس‌جمهور امریکا مشاهده کرد که مسئولان ایران در حالی آزادانه در شهرهای عراق سفر می‌کنند اما ترامپ مجبور به سفر مخفیانه به عراق می‌شود.

انتهای پیام

captcha