اقتدار و صلابت ایران مرهون خون شهداست
کد خبر: 3782246
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

اقتدار و صلابت ایران مرهون خون شهداست

گروه اجتماعی ـ معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اقتدار و صلابت خود را مرهون و مدیون خون شهدا است، گفت: برجام امروز سندی است که حتی غربگراترین افراد نیز نمی‌توانند دوستی غربی‌ها را با ملت ما تبلیغ کنند و با عنایت الهی امروز شاهد هستیم که قیچی غرب، دست خودشان را بریده است.

اقتدار و صلابت ایران اسلامی  مرهون خون شهداستبه گزارش ایکنا از سمنان، سالار آبنوش، معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج ظهر امروز، 28 دی‌ماه در گردهمایی بزرگ بسیجیان دامغان به میزبانی مجتمع شهید شاهچراغی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اقتدار و صلابت خود را مرهون و مدیون خون شهدا است، افزود: از این رو است که ما معتقد هستیم برجام امروز سندی است که حتی غربگراترین افراد نیز نمی توانند دوستی غربی ها را با ملت ما تبلیغ کنند و با عنایت الهی امروز شاهد هستیم که قیچی غرب، دست خودشان را بریده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی از نقاط قوت دشمن است که باید در آن‌ کارهای بیشتری را انجام دهیم، افزود: دشمنان سال‌ها است که از ابزارهای مختلفی چون فضای مجازی پروژه فریب ملت و جوانان ما را دنبال می‌کنند و باید اذعان داشته باشیم که در یک دهه گذشته دشمن با استفاده از این نقطه قوت خود توانسته بود بر تفکرات جمعیت کثیری از نسل سوم و چهارم انقلاب اثر بگذارد.

معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه برجام دست آمریکا و غربی‌ها را باز کرد، افزود: دشمنان در حال نیرنگ علیه جوانان ما بودند و تا حدی بر روی جوانان ما اثر گذارده بودند که حتی هشدار دلسوزان کشور و انقلاب مبنی بر پنهان بودن دست آهنی دشمن زیر دستکش مخملی آمریکا را نمی‌شنیدند و آن را با تمسخر به دمیدن در شیپور جنگ تعبیر می‌کردند حال ‌آنکه برجام رخ داد و مشت آمریکا را برای همگان باز کرد که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد.

آبنوش یاداور شد: امروز مردم خود اثرات اعتماد به مستکبران را مشاهده می‌کنند که در این راستا در برهه کنونی برای همگان مسجل شده که استکبار جهانی، به رهبری آمریکا برای قطع ریشه های انقلاب اسلامی یک قیچی را طراحی کرده که یک لبه آن مذاکره شامل برجام و ... است و یک لبه دیگرش جنگ های نیابتی در منطقه و به خصوص تقویت جریان های تروریستی و تکفیری محسوب می شود.

انتهای پیام

captcha