حیات رژیم صهیونیسم به ریختن خون بیگناهان وابسته است
کد خبر: 3782249
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

حیات رژیم صهیونیسم به ریختن خون بیگناهان وابسته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این اظهارات از جانب نخست‌وزیر رژیم غاصبی است که کانون بحران، بی‌ثباتی و ناامنی در غرب آسیاست، هرگز عجیب و بی‌سابقه نبوده و حیات این غده سرطانی به ریختن خون بیگناهان وابسته است.

حیات رژیم صهیونیسم به ریختن خون بیگناهان وابسته استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گنده‌گویی‌های این رژیم بی ثبات و متزلزل در عزم و اراده ایران و محور مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند و این اظهارات از جانب نخست‌وزیر رژیم غاصبی است که کانون بحران، بی‌ثباتی و ناامنی در غرب آسیاست، هرگز عجیب و بی سابقه نبوده و حیات این غده سرطانی به ریختن خون بیگناهان وابسته است.

وی ز افزود: دست فرزندان غیور ایران در مبارزه با رژیم غاصب قدس روی ماشه هست و در صورت لرزم به این رو سیاهان درس تاریخی خواهند داد.

آل‌هاشم اضافه کرد: ملت آگاه و شجاع ایران هرگز از آرمان‌ها و اهداف امام و شهدا و همچنین عمل به دستورات و منویات مقام رهبری کوتاه نیامده و در دفاع از نظام اسلامی هرگز از پای نمی نشینند و این ویژگی برای دوستان انقلاب امیدبخش و البته برای دشمنان نظام و استکبار جهانی رعب‌آور و غیرقابل پذیرش است.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه ایران اسلامی به درخواست دولت قانونی سوریه و برای مبارزه با گروه‌های تروریستی در جبهه مقاومت حضوری مؤثر و قاطع داشته است، یادآور شد: ماندن و نماندن نیروهای ایرانی در سوریه موضوع مرتبط با ایران و سوریه است و به هیچ کشور سومی ربط ندارد و همان طور که تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است جمهوری اسلامی ایران تهدیدپذیر نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای افزایش فشار علیه ایران کارگروه مشترک برای ایجاد نارضایتی داخلی در ایران راه‌اندازی کرده‌اند، هدف اصلی این اقدام مشترک را ایجاد و گسترش نارضایتی ‌ها در داخل کشور دانست تا به هر نحو ممکن ایجاد آشوب، اغتشاش و ناآرامی در ایران را افزایش دهند.

آل‌هاشم در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: تنها برنامه رسمی که مردم از تبریز ۲۰۱۸ به خاطر دارند همان برنامه‌ی افتتاحیه رسمی با حضور رئیس جمهوری بود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در آن مراسم اعلام شد که حدود ۱۰۰ طرح در رابطه با تبریز ۲۰۱۸ اجرا می‌شود، از این رو به مسئولان زیربط و به ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان پیشنهاد می‌کنم در مجامع عمومی حتی در نماز جمعه حضور یافته و توضیح دهد که از ۱۰۰ طرح اعلام شده چند مورد اجرا شده و همچنین چه مقدار اعتبار برای این رخداد فرهنگی از سوی دولت اختصاص داده شد و چه مقدار از این اعتبارات هزینه شد.

وی تأکید کرد: برای مردم سوال است که ۱۰۰ طرح اعلام شده، چه بود و کجا برگزار شد؟ لذا از مسئولان زیربط درخواست می‌کنم در این رابطه توضیح دهند تا مردم بیشتر از طرح‌های انجام شده مطلع شوند. در ۲۰۱۸ این‌که نام تبریز در نقاط مختلف مطرح شد اقدام خوبی بود اما باید تبیین شود که چقدر توانستیم از این رخداد به نفع تبریز استفاده کنیم؟

امام جمعه تبریز در در خطبه‌های اول نمازجمعه تبریز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت ۷۵ روز اظهار کرد: ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت یک الگوی تمام عیار برای مبارزه سیاسی بود.

وی در این خصوص افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) برای مقابله با توطئه ترور شخصیت حضرت علی(ع) و دفاع از حریم ولایت، بهترین راه مبارزه را آگاه کردن مردم و بصیرت افزایی درباره تبیین شخصیت ولی زمان قرار داده و همچنین در مبارزات سیاسی خود از سکوت سیاسی و از رسانه‌های مردمی بهره می‌گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که پیشتازی بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب و پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس ثابت می‌کند که حرکت بانوان در جمهوری اسلامی ایران وامدار مبارزات سیاسی حضرت زهرا(س) بوده است، افزود: تداوم خط مشی این مبارزات سیاسی در وصیت نامه سیاسی حضرت فاطمه(س) نهفته است.

انتهای پیام

captcha