دستگاه دیپلماسی مسئله آزادی خبرنگار پرس تی.وی را پیگیری کند
کد خبر: 3782271
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

دستگاه دیپلماسی مسئله آزادی خبرنگار پرس تی.وی را پیگیری کند

گروه سیاست و اقتصاد_ امام جمعه قیدار به دستگیری شبکه پرس تی وی اشاره و تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی با جدیت تمام این مسئله را پیگیری و زمینه آزادی این خبرنگار متعهد را فراهم کند.

دستگاه دیپلماسی، مسئله آزادی خبرنگار پرس تی.وی را پیگیری کندبه ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز، ۲۸ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی سبب تفاوت جشن‌های امسال با سال‌های گذشته شده است.
امام جمعه قیدار به مقاومت 40 ساله مردم ایران اشاره و تصریح کرد: ملت بی‌نظیر ایران با رشد و بالندگی خود آرزوی دشمنان را نقش بر آب کرده و با اتحاد و همدلی، جشن‌های پیروزی انقلاب را برگزار خواهد کرد.
وی استقرار حکومت و ولایت حق را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مهم و خروج از تاریکی و ظلمت همراه با تحقیر ملت ایران در دوران گذشته نباید فراموش شود.
موسوی به شکل‌گیری تمدن اسلام ناب محمدی در شرق عالم با پیام‌های جدید اشاره کرد و افزود: اوج‌گیری این تمدن با افول تمدن غرب با رهبری امریکا همزمان شده است.
امام جمعه قیدار به بازداشت مجری شبکه پرس تی وی اشاره کرد و ادامه داد: این خبرنگار با داشتن سابقه فعالیت در راستای احقاق حقوق جمهوری اسلامی طی هفته گذشته در امریکا بازداشت و از ابتدایی‌ترین حقوق هم محروم شده است که از همین رو لازم است دستگاه دیپلماسی با جدیت تمام این مسئله را پیگیری و زمینه آزادی این خبرنگار متعهد را فراهم کند.
وی به قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) اشاره و تاکید کرد: در تاریخ مظلومیت شیعه، شاید واقعه‌ای جانگدازتر و جانسوزتر از شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) ثبت نشده باشد.
موسوی ادامه داد: حضرت زهرا (س) از جایگاه رفیع امامت دفاع کرد و با تمام وجود و توان و قدرت خود با غصب این حق الهی مبارزه کرد و در این مسیر به عنوان اول شهید راه ولایت به شهادت رسید و الگوی همه مبارزین راه حق و دفاع از حریم‌ ولایت گردید .
انتهای پیام
captcha