برگزاری گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی کرمان
کد خبر: 3782277
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶

برگزاری گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی - گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی کرمان دیروز جمعه، ۲۸ دی با حضور احمد انارکی‌محمدی، عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و مدیران موسسات قرآنی استان کرمان در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی کرمان گفت: علی‌رغم همه فراز و نشیب‌های استان در حوزه تشکل و فعالیت‌های قرآنی که بخشی از آن جای تأسف است و مسائل و مشکلاتی در این حوزه وجود داشته که سرعت کار را کم کرده، اما جای خوشبختی وجود دارد در این چند سال اخیر بسیار اتحاد و انسجام خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی ایجاد شده و هر قدمی برداشته شده با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
وی افزود: سعی کردیم دغدغه‌های مؤسسه‌های قرآنی را کاهش دهیم و اعتقاد داریم و هدف ما این است که جامعه تبدیل به یک جامعه قرآنی شده و فرهنگ قرآنی در آن ساری و جاری شود.
حسین احمدی، مدیر مجتمع مس رفسنجان نیز با اشاره به اینکه وضعیت ما در تولید مس کشور خوب و تمام نیاز کشور در شرکت ملی صنایع مس ایران تامین و مازاد آن به کشورهای خارجی صادر می‌شود، گفت: ما رتبه اول خاورمیانه در حوزه تولید مس هستیم و در این صنعت نجیب مس در جاهایی به خودکفایی رسیده‌ایم.
وی افزود: طرح‌های توسعه بزرگی در برنامه داریم، کارخانه اسید 600 هزارتنی سرچشمه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد طرح‌های توسعه معدن ده‌زار و دره‌آلو هم طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری می‌رسد.
احمدی بیان کرد: الان شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک قطب بزرگ به این مسؤولیت‌ها عمل می‌کند و همکاری با نهادهای فرهنگی استان دارد و از ابتدای سال در حوزه قرآنی مسابقات قرآنی به صورت فصلی برگزار می‌کند.
انتهای پیام

captcha