۱۰ مجلد از «تفسیر حکیم» حسین انصاریان منتشر می‌شود
کد خبر: 3782319
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

۱۰ مجلد از «تفسیر حکیم» حسین انصاریان منتشر می‌شود

گروه ادب ــ ۱۰ جلد از «تفسیر حکیم» استاد حسین انصاریان را انتشارات مؤسسه فرهنگی دارالعرفان منتشر می‌کند.

۱۰ مجلد از «تفسیر حکیم» حسین انصاریان منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ «تفسیر حکیم» شیخ حسین انصاریان از قرآن کریم اثری ۳۰ جلدی است که در حال حاضر ۱۰ جلد آن آماده چاپ است و به زودی روانه بازار نشر قرآنی می‌شود.
این تفسیر عقلی – نقلی شیوه‌ای نوین و فراتر از سبک‌های متداول تفسیری دارد و همراه با ترجمه‌ای دقیق، علمی و در عین حال روان و ساده از آیات قرآن کریم ارائه شده است.
صاحب اثر در این تفسیر به کهن‌ترین و معتبرترین کتاب‌های لغت و سایر منابع اصیل مراجعه کرده و پژوهش‌های دقیق، علمی و مستند درباره موضوعات گوناگون قرآنی انجام داده است. همچنین به نظر‌ها و آرای مفسران شیعه و اهل تسنن اشاره و تصویری روشن و قابل فهم از آیات کتاب الهی برای تمام سطوح مخاطبان ارائه کرده و نگرشی اخلاقی و تربیتی به آیات قرآن داشته است.
این تفسیر ارزشمند در ۶۴ جلد به صورت دست‌نویس مؤلف بوده که پس از تألیف براساس جدیدترین شیوه‌های تحقیق، مستندسازی، ویرایش، مراحل تکمیلی خود را طی کرده است و در قالب ۳۰ جلد و هر جلد حدود ۸۰۰ صفحه در قطع وزیری ارائه خواهد شد.
مؤلف پیش از آغاز این تفسیر، پژوهشی جامع درباره مباحث مقدماتی قرآن‌شناسی و تفسیر با عنوان «درآمدی بر شناخت علمی قرآن و تفسیر آن» انجام داده است که پس از انجام تحقیقات تکمیلی آن، در جلدی مجزا در قالب پیش مجلدات این تفسیر ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha