مشارکت ۵۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان فارس در مسابقات قرآن
کد خبر: 3782367
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
رشیدی خبر داد:

مشارکت ۵۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان فارس در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از مشارکت ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در چهلمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستان خبر داد.

لیلا رشیدی، سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان در استان فارس برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات هر ساله در 5 مرحله آموزشگاه، شهرستان، مقدماتی استان، نهایی استان و كشوری برگزار می‌شود.
وی از مشاركت 500 هزار نفر از دانش‌آموزان استان فارس در مرحله آموزشگاه این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در استان فارس 837 هزار و 73 دانش‌آموز داریم كه شركت این تعداد دانش‌آموز اتفاق میمون و مباركی است.

دهه فجر؛ زمان برگزاری مرحله شهرستان 
رشیدی با یادآوری اینكه مرحله آموزشگاه در هفته قرآن و عترت یعنی هفته آخر آذرماه در تمام مدارس استان فارس برگزار شد، گفت: مرحله شهرستان در ایام دهه فجر، مرحله مقدماتی استان در دهه سوم فروردین‌ماه 98 و مرحله نهایی استان در اردیبهشت‌ماه 98 برگزار خواهد شد.

زنجان و مشهد؛ ميزبان مرحله كشوری
سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس، زمان برگزاری مرحله كشوری را تیر و مرداد 98 در شهرهای زنجان و مشهد اعلام كرد.
وی همچنین با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تفسیر، حفظ موضوعی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احكام و انشاء نماز در میان دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha