البرز؛ میزبان جشنواره سراسری «سرود نماز مهدکودک» ‌
کد خبر: 3782521
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

البرز؛ میزبان جشنواره سراسری «سرود نماز مهدکودک» ‌

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: اختتامیه جشنواره سراسری «سرود نماز مهدکودک» ۳۰ بهمن به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

البرز میزبان جشنواره سراسری« سرود نماز مهدکودک» می‌شود

سیدعلی‌اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور با همکاری ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری اولین جشنواره سراسری «سرود نماز مهد‌های کودک» کرده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه مهد‌های کودک تحت پوشش بهزستی در گروه سنی ۳ تا ۶ سال است، افزود: این جشنواره با هدف آشنایی و انس به نماز با زبان کودکانه، ایجاد زمینه مناسب برای انتقال مفاهیم نمازی از طریق مربیان به کودکان و تولید گسترده شعر و سرود نمازی در مهدهای کودک در در سه رشته «نماز، اذان و وضو» برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه این جشنواره با محوریت استان البرز برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام آثار جشنواره از هفته دوم آبان آغاز و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار خود به سایت http://soroudkoodak.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره 34210160-026 تماس بگیرند.
موسوی با اشاره به اینکه جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد: محتوای اشعار و کیفیت اجرا و هماهنگی گروه بر اساس آیین نامه معیار ارزیابی و داوری است.
رئیس ستاد اقامه نماز البرز ادامه داد: رده سنی اعضای گروه باید حداکثر هشت سال باشد، اعضای گروه سرود نیز حداقل پنج و حداکثر باید ۱۲ نفر باشند.
وی با بیان اینکه آثار برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت گفت: اختتامیه مرحله کشوری ۳۰ بهمن ماه در این استان برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای این دور از جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیستر و ثبت نام آثار جشنواره به نشانی http://soroudkoodak.ir، مراجعه کنند، همچنین ادرس کانال جشنواره در پیام‌رسان ایتا به نشانی htpp://eitaa.com/soroud۱۳۳ و در پیام‌رسان سروش به نشانی htpp://sapp.ir/s۱۳۳namaz فعال است.
موسوی ابراز کرد: تا کنون پنج هزار سرود با محتوای نماز، اذان و وضو به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن انتظار می‌رود تعداد آثار بیشتری ارسال شود.
وی گفت: آثار ارسالی توسط استان‌ها به صورت مشترک توسط داوران ستاد اقامه نماز و بهزیستی هر استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از هر استان سه اثر برتر به دبیرخانه ارسال می‌شود تا آثار برتر استان‌ها در دبیرخانه داوری و آثار برتر کشوری معرفی شوند.
انتهای پیام

captcha