برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه‌ در حرم حضرت معصومه(س) تشریح شد
کد خبر: 3782528
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه‌ در حرم حضرت معصومه(س) تشریح شد

گروه اجتماعی ـ مراسم فاطمیه اول با سخنرانی حجج‌اسلام بندانی‌نیشابوری، فرحزاد و حسینی‌قزوینی و مدیحه‌سرایی جمعی از مداحان اهل‌بیت(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حرم فاطمه معصومه(س) میزبان عزاداران فاطمه زهرا(س)به گزارش ایکنا از قم، به مناسبت فرارسیدن ایام عزای شهادت حضرت زهرا(س) امشب، 29 دی‌ماه مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قزوینی و مدیحه‌سرایی سید‌رضا نریمانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

همچنین‌ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) فردا شب، ‌۳۰ دی‌ماه با برگزاری مراسمی به مناسبت شام شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی‌نیشابوری و مدیحه‌سرایی علی مالکی‌نژاد از زائران و مجاوران حرم مطهر استقبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و ابوذر بیوکافی دوشنبه شب هفته جاری در یکم بهمن‌ماه به مناسبت ایام فاطمیه اول بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برای اردتمندان به خاندان عصمت و طهارت به ایراد سخن و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری نیز در برنامه منبر حرم بعد از نماز مغرب و عشاء از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد بهره‌مند خواهند شد.

یادآور می‌شود، برنامه پیام حرم نیز هر روز یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی کارشناسان دینی و اساتید حوزه علمیه در شبستان امام خمینی(ره) دنبال می‌شود.

دعای کمیل این هفته پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حسن شالبافان و همچنین زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت ۲۱:۳۰ خوانده می‌شود.

جمعه هفته جاری نیز هم‌‌‌زمان با طلوع آفتاب مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنجی و مدیحه‌سرایی علی مالکی‌نژاد برگزار و زیارت آل‌یاسین نیز یک ساعت و نیم مانده به غروب آفتاب همان روز توسط حجت‌الاسلام جوشقانیان خوانده می‌شود.

انتهای پیام

captcha