شرکت ۸۰۰ سرباز سپاه لرستان در دوره‌های مهارت‌آموزی
کد خبر: 3782539
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

شرکت ۸۰۰ سرباز سپاه لرستان در دوره‌های مهارت‌آموزی

گروه اجتماعی - مدیر منابع انسانی سرباز سپاه لرستان با اشاره به مشارکت سپاه لرستان با فنی و حرفه‌ای در برگزاری دوره‌های آموزشی، گفت: ۸۰۰ سرباز در دوره‌های مهارت‌آموزی سپاه لرستان در رشته‌های متنوع شرکت کردند.

شرکت ۸۰۰ سرباز سپاه لرستان در دوره‌های مهارت‌آموزیبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا صدیق‌فر، مدیر منابع انسانی سرباز سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شنبه، بیست و نهم دی در جمع خبرنگاران مهارت‌آموزی سربازان وظیفه را یکی‌از طرح‌های مهم در نیروهای مسلح برشمرد و اظهارکرد: این طرح با کمک و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور در حال برگزاری و اجرا است.
وی پُر کردن اوقات فراغت سربازان را از اهداف برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان برشمرد و گفت: سربازان در طول خدمت خود علاوه‌بر فعالیت‌های معمول دوران سربازی می‌توانند از اوقات فراغت خود در راستای یادگیری مهارت، فن و هنر استفاده کنند.
صدیق‌فر به اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان در دو بخش اشاره کرد و افزود: یک‌ بخش از این دوره در قالب کلاس و دوره‌های آموزشی و دیگری آزمون‌های ادواری است این در حالی‌است که در بخش کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در سال‌جاری، ۸۰۰ نفر از سربازان سپاه استان در رشته‌های جوشکاری، تعمیرات موبایل، دوره‌آموزی رایانه و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی شرکت کردند.
مدیر منابع انسانی سرباز سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که مرحله دوم آزمون‌های ادواری در سال‌جاری امروز با حضور بیش‌از ۳۰۰ نفر از سربازان سپاه در حال برگزاری شد، عنوان کرد: آزمون ادواری به این معناست که همه شرکت‌کنندگان در آزمون هنر، فن و مهارتی را داشته‌اند اما مدرک معتبر متناسب با آن رشته را ندارند و نمی‌توانند از این هنر بهره‌گیری کنند لذا سپاه به همراه فنی و حرفه‌ای این فرصت را در اختیار این سربازان قرار داده تا بتوانند در این آزمون شرکت کرده و به‌شرط قبولی در آزمون بدون نیاز به گذراندن دوره مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند.
وی با اشاره به این‌که از افرادی‌که در این دوره‌ها، قبولی ۶۰ درصدی داشته‌ایم، گفت: این افراد توسط فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در مراسمات مختص به سرباز مورد تجلیل قرار گرفته‌اند این در حالی‌است که ارائه وام‌های خود اشتغالی از دیگر مشوق‌های اجرای این طرح است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۸
0
0
با سلام مکانیکی هم آموزش داده میشود
captcha