سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مسجد المهدی(عج) مشهد
کد خبر: 3782610
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مسجد المهدی(عج) مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ سیزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه قاریان بالای 16 سال همزمان با جلسه قرآن محبان عترت(ع)، شب گذشته، 29 دی، در مسجد المهدی(عج) مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این جلسه نورانی که با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآنی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، برگزار شد؛ 12 قاری که پیش از شروع جشنواره به ثبت‌نام خود اقدام کرده بودند، در حضور محمدجواد پناهی، قاری و داور بین‌المللی قرآن و حسین شریفیان، ناظر فنی جشنواره، به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان هادی اسفیدانی با کسب بیشترین رأی از سوی حاضران در مجلس رتبه اول را کسب کرد و به فینال سراسری این جشنواره، که 26 بهمن در تهران برگزار می‌شود، راه یافت.

حجت‌الاسلام میریان ضمن قدردانی از برپایی این جلسه نورانی و صمیمی محمدجواد پناهی، گفت: امیدوارم این جلسات با همین قوت و قدرت در سطح کشور گسترش پیدا کند و بتوانیم حمایت جدی‌تری از این جشنواره قرآنی کنیم.

حسین شریفیان نیز دقایقی به ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره قرآنی پرداخت و اظهار کرد: هدف از جشنواره تلاوت‌های مجلسی، دورهمی قرآنی و معنوی است که داوری آن برعهده مردم است و از این رو از اعضای این جلسه بسیار باشکوه و همچنین استاد پناهی بابت زحماتشان تشکر می‌کنم.

یادآور می‌شود به نفرات اول و دوم این جشنواره به ترتیب هادی اسفیدانی و مصطفی خاکساری هدایای نقدی و به 10 شرکت‌کننده دیگر هدایایی از سوی مرکز قرآنی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در جلسه آینده محبان عترت(ع) اعطا خواهد شد.

همچنین، تلاوت امیر لعل اول، قاری بین‌المللی و قرائت دعای ختم مجلس محمدجواد رجایی، مدرس تخصصی قرآن و قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی، از دیگر بخش‌های این مراسم پرفیض و بافضیلت قرآنی بود.

ابراهیم الهی

انتهای پیام

captcha