ارائه حکومت‌داری اسلامی به دنیا؛ تکلیف اصلی جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3782614
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

ارائه حکومت‌داری اسلامی به دنیا؛ تکلیف اصلی جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت دینی با موضوع شیعی است و تکلیف اساسی آن این است که روش‌های حکومت‌داری از منظر دین و اسلام را باید احراز و به دنیا ارائه دهد.

ارائه حکومت داری اسلامی به دنیا؛ تکلیف اصلی جموری اسلامی

حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین حکومت شیعی که توانست پرچم اهل بیت(ع) را برافراشته کند، تشکیل شد اما از اوایل انقلاب تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها شاهد محوربودن نظریات غربی بودیم.
وی با تأکید بر همراهی مسئولان و مردم با مفاهیم و آموزه‌های دینی و الهام‌گیری از نظرات ارزشمند علما و مراجع عظام تقلید و بزرگان دین برای مقابله با تهدیدات دشمن، افزود: جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت دینی با موضوع شیعی است و تکلیف اساسی آن این است که روش‌های حکومت‌داری از منظر دین و اسلام را باید احراز و به دنیا ارائه دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند بیان کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری برای ناکارآمد جلوه دادن دین انجام داده‌اند و تمام تلاش‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی این است که به دنیا بفهمانند که حکومتی که با پرچم اهل بیت(ع) و محوریت دین تشکیل شده، قابلیت پاسخگویی به نیازهای جامعه را ندارد.
لطفی یادآور شد: دشمنان با استفاده از تمام ابزارهای تبلیغاتی سعی می‌کنند حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهند تا حکومت‌های سکولار و غیردینی که محتوا و جوهره دین در آن وجود ندارد را پررنگ کنند.
انتهای پیام

captcha