تئاتر تعزیه «فراق» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3782621
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
به‌مناسبت ایام فاطمیه؛

تئاتر تعزیه «فراق» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی-کارگردان تئاتر تعزیه فراق از اجرای تئاتر تعزیه فراق در ارومیه خبر داد و گفت: این تئاتر به‌مناسبت ایام فاطمیه در مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه اجرا خواهد شد.

تئاتر تعزیه «فراق» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود

صابر سرخوش، کارگردان تئاتر تعزیه فراق، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه، تئاتر تعزیه فراق در ارومیه اجرا خواهد شد، اظهار کرد: سال گذشته این تئاتر با نام شفیعه محشر در سوگ شهادت حضرت فاطمه(س) به‌روی صحنه رفته بود.
وی ادامه داد: تمامی عوامل پشت صحنه و بازیگران این تعزیه 80 نفر بوده و به مدت 3 ماه برای اجرای این تئاتر تمرین کرده‌اند و با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی صورت گرفت، امید است امسال نیز همچون سال‌های گذشته، استقبال چشمگیر باشد.
سرخوش افزود: سال گذشته نقش اصلی را در تئاتر شفیعه محشر، زمان و شیطان به عهده داشتند که متقابل بودند ولی امسال از دید مردم مدینه به این واقعه نگاه کرده‌ایم.
وی در رابطه با حمایت های مالی از این تعزیه تصریح کرد: اکثریت این تئاتر تعریه با حمایت و نذورات مردمی به‌روی صحنه می‌رود.
لازم به ذکر است، تئاتر تعزیه فراق، 6 الی 10 بهمن ماه سال جاری از ساعت 15:30 در محل مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه واقع در چهارراه آپادانا، به‌روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام

captcha