اجرای طرح «مترجمی زبان قرآن» در یزد
کد خبر: 3782688
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

اجرای طرح «مترجمی زبان قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت «گلشن هدایت» یزد از اجرای طرح «مترجمی زبان قرآن» در این مؤسسه خبر داد.

اجرای طرح «مترجمی زبان قرآن» در یزدسعید زارع، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت گلشن هدایت یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به اجرای طرح مترجمی زبان قرآن اظهار کرد: این طرح توسط این مؤسسه در دو گروه بانوان و آقایان در حال برگزاری است.
زارع با اشاره به اینکه در این دوره شرکت‌کنندگان براساس طرح سیدعلی حسینی یزدی که روشی نوین در آموزش ترجمه قرآن است، تحت تعلیم قرار می‌گیرند افزود: متقاضیان می‌توانند 6 ترم به صورت حضوری و نیز 6 ترم به صورت غیر حضوری و مجازی در طرح شرکت کنند.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت گلشن هدایت یزد با تأکید بر اینکه این دوره به صورت ترمی و فصلی برگزار می‌شود گفت: مربیان این طرح زیر نظر استاد حسینی آموزش دیده‌اند و در دوره از وسایل کمک آموزشی نظیر فلش کارت نیز استفاده می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین پس از پایان دوره مترجمی زبان قرآن توسط مربیان آزمون گرفته خواهد شد و مدرک پایان دوره نیز اعطا می‌شود.
یادآور می شود علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۰۳۱۴۹-۰۳۵ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری در ساعات اداری به نشانی مؤسسه فرهنگی، قرآن و عترت گلشن هدایت یزد واقع در قاسم آباد، بلوار فردوسی، خیابان فروغ، کوچه طالقانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha