شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا‌(س) آموختند
کد خبر: 3782693
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا‌(س) آموختند

گروه معارف ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا(س) آموختند و با تأسی به ایشان، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا (س) آموختندبه گزارش ایکنا از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز، 30 دی‌ماه در جلسه شورای معاونان با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) سرآمد زنان عالم است و با توجه به ابعاد شخصیتی و فضایل بی‌کرانی که ایشان دارند، بهترین الگوی زنان جامعه هستند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت و ولایت در تاریخ نمونه است، افزود: این بانوی بزرگوار درس ولایتمداری را به همگان آموخت و امروز بایستی همه‌ آحاد جامعه درس پشتیبانی از ولایت‌ فقیه را از ایشان بیاموزند و به آن عمل کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: همچنین شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا(س) آموختند و با تأسی به ایشان، از بیانات ولایت‌ فقیه تبعیت کرده و برای پیروزی اسلام، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.
حقایق‌پور به تکریم ارباب‌رجوع اشاره کرد و گفت: فلسفه و ماهیت تکریم این است که نه تنها به‌دنبال رضایتمندی جامعه ایثارگران باشیم بلکه به فرموده‌‌ امام علی(ع) باید حق آنها را ادا کنیم.
وی ادامه داد: شان و مقام جامعه ایثارگران که همه‌ی داشته‌های خود را فدای اسلام کردند، والاست و امروز هر کاری انجام دهیم نمی‌توان حق آنها را ادا کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر رعایت عزت نفس و کرامت جامعه ایثارگران تأکید و اظهار کرد: کارمندان باید شناخت و اطلاعات نسبی درباره‌‌ روحیات جامعه هدف بنیاد داشته باشند و مطالبات آنها را که به حق است، پیگیری و ادا کنند.
حقایق‌پور یادآور شد: کارکنان باید در انجام کار ارباب‌رجوع، دقت را فدای سرعت نکنند اما همه‌‌ تلاش‌‌شان این باشد که امور‌ آنها را در اسرع وقت انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه امروز در جامعه مشکلات متعددی وجود دارد که دامن‌گیر ایثارگران هم شده است، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این وضعیت، باید از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران به ویژه اشتغال و درمان استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha