اجرای ۳۴۰ برنامه شاخص چهل سالگی انقلاب در آذربایجان غربی
کد خبر: 3782701
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

اجرای ۳۴۰ برنامه شاخص چهل سالگی انقلاب در آذربایجان غربی

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان غربی از اجرای ۳۴۰ برنامه شاخص به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: در فضاسازی و تبلیغات شهری، علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید از پرچم مزین به نام حضرت فاطمه‌‌(س) نیز استفاده شود.

اجرای 340 برنامه شاخص چهل سالگی انقلاب در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان غربی، صبح امروز، 30 دی‌ماه در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، بیان کرد: 340 برنامه شاخص برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ستاد ارسال شده است.
وی ادامه داد: مراسم یوم‌الله 12 بهمن نیز که سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی بوده، باشکوه‌تر و در ترازی بالاتر از سال‌های قبل به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.
شکرنیا افزود: مراسم زنگ انقلاب در مدارس نیز به دلیل تعطیلی روز 12 بهمن‌ماه، روز 13 بهمن‌ماه به صدا درخواهد آمد و همچنین به دلیل تقارن این ایام با شهادت حضرت فاطمه(س)، شئون حفظ ایام فاطمیه و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مقطع کنونی، در فضاسازی و تبلیغات شهری، علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید از پرچم مزین به نام حضرت فاطمه(س) استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه 20 بهمن‌ماه نیز سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) است، بیان کرد: اول، دوم و سوم ایام فاطمیه که از 17 تا 21 بهمن، باید نسبت به برافراختن بیرق‌های عزا با نام مبارک حضرت فاطمه(س) در میادین شهری اقدام شود و از هرگونه چراغانی خودداری شود.
رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت: از غروب 21 بهمن‌ماه نیز با جمع‌آوری پرچم‌های عزا، آماده جشن چهل سالگی انقلاب و 22 بهمن و خلق حماسه باشکوه‌تر از سنوات قبل خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha