«جامی از زلال کوثر» در کتابخانه علامه طباطبایی(ره)
کد خبر: 3782733
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

«جامی از زلال کوثر» در کتابخانه علامه طباطبایی(ره)

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتابخانه علامه طباطبایی‌(ره) فرهنگسرای کار و تعاون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه، نمایشگاه کتاب «جامی از زلال کوثر» را برپا کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیداسماعیل جعفرپور، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون با بیان اینکه نمایشگاه کتاب «جامی از زلال کوثر» از 30 دی‌ماه در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه، بیش از 50 عنوان کتاب با موضوع زندگی و سیره دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه صدیقه(س) در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و ائمه اطهار(ع) و همچنین ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون دینی در زندگی روزمره با رویکرد و محورهای سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.
نمایشگاه کتاب «جامی از زلال کوثر» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه از 30 دی تا 20 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقه‌مندان است.
دلیل آفتاب، کشتی پهلو گرفته، زهرا(س) و زیبایی‌ها، بانوی نمونه اسلام، کوثر عشق، در سوگ کوثر و ... از عناوین این نمایشگاه کتاب است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه و یا با شماره 66044887 تماس بگیرند.
نازنین بایرامی
انتهای پیام

captcha