برگزاری اجتماع «یاران انقلاب» در مهدی‌شهر
کد خبر: 3782787
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

برگزاری اجتماع «یاران انقلاب» در مهدی‌شهر

گروه اجتماعی - دبیر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی رویدادی ماندگار در تاریخ ایران است از برگزاری اجتماع «یاران انقلاب» در مهدی‌شهر خبر داد.

برگزاری اجتماع «یاران انقلاب» در مهدی‌شهر

به گزارش ایکنا از سمنان، حمیدرضا پارسا، دبیر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 30 دی در جمع خبرنگاران از برگزاری اجتماع «یاران انقلاب» با حضور معاون وزیر دفاع در مهدی‌شهر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این اجتماع تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز حضور پرشور مردم و مسئولان در برگزاری این جشن باشکوه بسیار مهم است، زیرا دشمن می‌خواهد تا از طریق ایجاد شکاف بین مردم و حکومت، شیرینی انقلاب را در کام آن‌ها تلخ کند اما خوشبختانه با حضور همیشگی ملت ایران درصحنه این آرزوی آن‌ها محقق نخواهد شد.

پارسا شعار چهل‌سالگی انقلاب را «افتخار به گذشته، امید به آینده» دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، علمی و پزشکی توانستیم به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کنیم که دشمن نمی‌خواهد این استقلال سرافرازی ملت ایران را ببیند.

دبیر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر یادآور شد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب به‌ویژه آمریکا و اسرائیل تاب‌وتوان چهار دهه سر افرازی ایران را در منطقه ندارند ازاین‌رو با انواع دسیسه‌ها و حربه‌ها می‌کوشند تا به اهداف خود دست پیدا کنند غافل از اینکه مردم ما هوشیار و درصحنه حضور دارند.

پارسا یادآور شد: اجتماع یاوران انقلاب با حضور سردار طلائی نیک معاون وزیر دفاع روز جمعه مورخ پنجم بهمن‌ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha