صدور کارت همیاری محیط زیست برای دانش‌آموزان شاهد لرستان
کد خبر: 3782790
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

صدور کارت همیاری محیط زیست برای دانش‌آموزان شاهد لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از صدور کارت همیاری محیط زیست برای دانش‌آموزان شاهد استان خبر داد و گفت: در گام اول برای دانش‌آموزان دبستان پسرانه شاهد خرم‌آباد کارت همیاری محیط زیست صادر می‌شود.

صدور کارت همیاری محیط زیست برای دانش‌آموزان شاهد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مهرداد فتحی‌بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، یکشنبه، ۳۰ دی در مراسم هوای پاک، مسئولان و مردم که در دبستان پسرانه شاهد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۹ دی به مدت یک هفته به‌مناسبت هوای پاک برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.
وی به برگزاری برنامه محیط زیستی با با حضور تشکل‌های محیط زیست کوهدشت در اولین روز از هفته پاک خبر داد و گفت: پیام‌های محیط زیست از کلاس درس به جامعه منتقل شود.
فتحی‌بیرانوند با تاکید بر انجام کار فرهنگی برای تبیین فرهنگ زیست محیطی، ادامه داد: دانش‌آموزان به‌عنوان همیاران محیط زیست نقش مهمی در تبیین محیط زیست دارند.
مدیرکل محیط زیست لرستان بر ضرورت پرهیز از مصرف بی‌رویه آب توسط دانش‌آموزان تأکید و بیان کرد: ریختن زباله در محیط زیست به کانون آلودگی تبدیل می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که دانش‌آموزان باید نسبت به محیط زیست حساس باشند، یادآور شد: کارت همیاران محیط زیست برای دانش‌آموزان لرستان صادر می‌شود که این کارت در گام نخست برای دانش‌آموزان دبستان شاهد صادر می‌شود.
فتحی‌بیرانوند با ذکر این مطلب که بحث‌های محیط زیست از حالت شعاری بیرون آمده است، اضافه کرد: بحث محیط زیست زندگی را با مخاطراتی مواجه می‌کند.
مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به این‌که کار محیط‌ بانی حفاظت از محیط زیست و برخورد با متخلفین محیط زیست است، گفت: محیط‌بانان طبق قانون در طول ماه ۱۸ روز در طبیعت حضور دارند.

انتهای پیام

captcha