طرح «چهل قلم» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3782825
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

طرح «چهل قلم» در یزد اجرایی می‌شود

گروه معارف ـ مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد از تجلیل ناصر کشاورز، شاعر برجسته حوزه کودک و نوجوان در این استان در قالب طرح ملی «چهل قلم» خبر داد.

طرح «چهل قلم» در یزد اجرایی می‌شودرقیه دوست‌فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: در مراسمی که صبح روز سه‌شنبهف دوم بهمن‌ماه در کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد برگزار می‌شود از ناصر کشاورز، شاعر برجسته حوزه کودک و نوجوان تجلیل خواهد شد.
وی ادامه داد: این مراسم در قالب طرح ملی «چهل قلم» و به منظور پاسداشت تجلیل شخصیت و آثار این شاعر توانمند کودک توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.
دوست‌فاطمی‌ها یادآور شد: طرح ملی «چهل قلم» به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود و در قالب این طرح، 40 تن از نویسندگان برجسته در حوزه‌های مختلف در 31 استان کشور موردتجلیل قرار خواهند گرفت.
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در پایان از همه اقشار مختلف جهت شرکت در این مراسم دعوت کرد.
به گزارش ایکنا، ناصر کشاورز در سال 1341 در تهران به دنیا آمد و در پنج سالگی همراه با خانواده‌اش راهی دامغان شد. کشاورز، شعر کودک را با همکاری مجله‌ «کیهان بچه‌ها» شروع کرد و اولین کتاب خود را با عنوان «من و مرغابی‌ها» در سال 1365 به رشته تحریر درآورد، از این شاعر توانمند در حال حاضر نزدیک به 300 عنوان کتاب شعر در حوزه کودک چاپ شده است.

انتهای پیام

captcha