کنگره سراسری «شعر فاطمی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3782869
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

کنگره سراسری «شعر فاطمی» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با ایام سوگواری صدیقه طاهره(س) کنگره سراسری شعر فاطمی در این استان برگزار می‌شود.

کنگره سراسری «شعر فاطمی» در همدان برگزار می‌شودمجید فروتن، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه مهم‌ترین حسن این جشنواره، کشوری بودن آن است، اظهار کرد: همایش شعر فاطمی 17 بهمن‌ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه جشنواره جایزه بزرگ ادبی استان همدان نیز به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی 28 بهمن‌ماه در اسدآباد برگزار خواهد شد، افزود: فراخوان این جشنواره به تازگی اعلام شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره جایزه بزرگ ادبی تا 10 بهمن‌ماه فرصت ارسال آثار دارند.
فروتن با بیان اینکه جشنواره جایزه بزرگ ادبی استان همدان در اسدآباد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جشنواره جایزه بزرگ ادبی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود که بخش اول جشنواره در نوبت صبح به کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان و بخش دوم در نوبت بعداز ظهر به تجلیل از برترین‌ها اختصاص داده شده است.
فروتن با بیان اینکه علاقمندان می توانند در سه حوزه شعر،داستان و کتاب در این جشنواره شرکت کنند، اضافه کرد: با توجه به استقبال چشم‌گیر مردم همدان از فیلم‌های جشنواره فجر، رایزنی‌هایی با ستاد برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انجام و مقرر شد ١١ تا ١٤ فیلم منتخب این دوره از جشنواره، از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در همدان اکران شود.
وی با بیان اینکه امسال هم جشنواره در سینما فلسیطن و قدس همدان برگزار خواهد شد و سانس صبح‌ها، ویژه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره در همدان، ساعت ١٠ صبح روز پنجشنبه ١١ بهمن ماه با اکران یکی از فیلم‌های جشنواره در سینما فلسطین برگزار می‌شود و حضور عموم در این برنامه آزاد و رایگان است.
انتهای پیام

captcha