تاکید بر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه در ایلام
کد خبر: 3782879
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
خودآموز عنوان کرد:

تاکید بر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه در ایلام

گروه فرهنگی – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در اختتامیه‌ دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ رسانه ویژه استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام بر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این سوگواره در ایلام تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه زوایای مختلف اربعین را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

اختتامیه‌ی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه برگزار شد
به گزارش ایکنا از ایلام، در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا(س) اختتامیه‌ی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه، اربعین را به فاطمیه وصل کرد.
عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز در این نشست با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه در ایام اربعین، اظهار کرد: خوشبختانه این عزیزان زوایای مختلف این ابررویداد را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
عبدالحمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه همایش بزرگ اربعین از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهیدان است، تصریح کرد: استقرار دبیرخانه‌ی سوگواره اربعین در ایلام  کمترین انتظار اصحاب رسانه و مطبوعات استان بعد از برگزاری دو دوره‌ی موفق این سوگواره در استان است که امیدواریم محقق شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اکبرنژاد، دانشیار گروه علوم قرآن دانشگاه ایلام نیز با اشاره به اهمیت رسانه در جهان معاصر اظهار کرد: باید موضوعاتی مانند اربعین بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها در سطح ملی قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش مردم استان ایلام در حماسه‌ی اربعین، گفت: این نقش باید بیش از گذشته مورد توجه رسانه‌ها مخصوصا رسانه‌ی ملی قرار گیرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام ادامه داد: اربعین هم فرصتی معنوی برای سازندگی روح است وهم تاکنون جلوه‌های زیبایی از همدلی و دلسوزی را به نمایش گذاشته و «حب‌الحسین یجمعنا» به بهترین شکل خود را در این ایام نشان داده است.
در این مراسم که با اجرای آیینی «حسن یوسفی‌نژاد» اجرا شد، دکتر «حبیب‌الله بخشوده» اشعار عاشورایی خود را قرائت کرد.
در پایان این مراسم از برگزیدگان سوگواره تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha