اردوی جهادی پزشكی در روستاهای محروم شهرستان نی‌ریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3782903
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

اردوی جهادی پزشكی در روستاهای محروم شهرستان نی‌ریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ در دهه مبارک فجر، اهالی روستاهای محروم نی‌ریز از خدمات جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، كوروش عزیزی، رئیس ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 30 دی‌ماه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه در دهه فجر انقلاب اسلامی، در جمع مردم روستاهای محروم شهرستان نی ریز حضور یافته و به ارائه خدمات سلامت به می‌پردازند.
وی با بیان اینکه این فعالیت‌ها با محوریت فرهنگ و سلامت به هموطنان ارائه می‌شود و شامل خدمات تخصصی درمانی، بهداشتی و آموزشی است، افزود: این فعالیت جهادی ارزشمند به مدت شش روز، از هفدهم تا بیست و دوم بهمن سال جاری انجام می‌شود.
عزیزی با دعوت از همه استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای حضور و فعالیت در برنامه‌های جهادی، افزود: تمامی علاقه‌مندان به شركت در این اقدام خداپسندانه، فارغ از رشته و سال ورود به دانشگاه می‌توانند در زمینه‌های مختلف مورد علاقه خود، در این اردوی جهادی شرکت کرده و علاوه بر کسب اجر اخروی، در این کار نیک نیز مشارکت کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: علاقه‌مندان به حضور در این فعالیت جهادی می‌توانند مشخصات خود را تا تاریخ یکم بهمن با ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته و سال ورود به دانشگاه، بخش آقایان به شماره همراه ۰۹۳۸۸۲۲۷۰۴۵ و در بخش بانوان به شماره ۰۹۰۳۵۱۲۱۷۲۰ پیامک کنند.
انتهای پیام

captcha