حضرت فاطمه(س) الگوی تمام‌عيار انسان‌سازی است
کد خبر: 3782908
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

حضرت فاطمه(س) الگوی تمام‌عيار انسان‌سازی است

گروه سیاسی- مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی تمام‌عيار بندگی برای تمام زنان و مردان عالم هستند و بنده حقيقی خداوند در انجام وظايف و تكاليف انسانی است.

حضرت فاطمه(س) الگوی تمام‌عيار انسان‌سازی است

سعید شهبازی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفت و گو با ایکنا البرز اظهارکرد: حضرت فاطمه الگوی همه زنان عالم در زندگی، راز و نیاز، عبادت، اخلاق و ایمان بود. وی همسری مهربان و فداکار برای حضرت علی(ع) و مادری دل سوز و شایسته برای فرزندانش و الگویی نمونه برای همه زنان و مادران بود.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندان الگوی تمام عیار انسان‌سازی و همانند یک مربی تمام عیار اسلامی عمل می کرد و در عبادت نیز مانندی نداشت.
این مسئول بیان کرد: خانه حضرت فاطمه(س) سنگری برای دفاع از امامت، پایداری، مقاومت و صبوری بود، بانوان و زنان جامعه ما از بی‌بی دو عالم الگو بگیرند چرا که اگر ما از ارائه و ترویج زندگی اهل بیت و سبک زندگی اسلامی غافل باشیم، دشمنان اسلام و اهل بیت فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی را به خورد جوانان و مخصوصا زنان ما می‌دهند، همچنان که امروزه با هزار و یک تبلیغ در جهت تحقق اهداف شومشان تلاش می‌کنند.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج تصریح کرد: متاسفانه امروزما شاهد، بی‌بندوباری‌هایی در بین زنان، جوانان و نوجوانان هستیم که همه این‌ها نتیجه غافل شدن از تبیین سبک زندگی اسلامی است.
شهبازی در ادامه به برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه اشاره و اظهارکرد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه؛ تبیین و ترویج سیره حضرت فاطمه(س) است چرا که امروزه با توجه به افزایش تکنولوژی‌ها و ترویج سبک زندگی غربی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی کم رنگ شده است.
این مسئول تصریح کرد: ما با برگزاری عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت ضمن اشاره به ظلم و ستمی که آن‌ها در برابر ظالمان و ناحق گویان کشیدند، سبک زندگی آن‌ها را بازگو می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha