واکنش نماینده حماس به عادی‌سازی روابط با اسرائیل
کد خبر: 3782925
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

واکنش نماینده حماس به عادی‌سازی روابط با اسرائیل

گروه بین‌الملل ـ نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران، هدف برخی کشورهای عربی از عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نابودی مسئله فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار ایکنا از محل برگزاری نهمین همایش بین‌المللی «غزه، نماد مقاومت» که بعدازظهر امروز(30 دی‌ماه) در حسینیه «الزهراء(س)» این سازمان برگزار شد، خالد قدومی با بیان این مطلب گفت: راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره که از 10 فروردین‌ماه سال جاری در روزهای جمعه هر هفته برگزار می‌شود، مردم فلسطین را مقاوم‌تر کرده است.
وی افزود: این سلسله تظاهرات‌ها با هدف مقابله با عادی‌سازی روابط با اسرائیل و مقاومت در برابر جنایات این رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.
خالد قدومی گفت: ملت ما با همه فداکاری‌ها و تقدیم شهیدان، همچنان در مقابل اسرائیل ایستاده و سلسله تظاهرات‌های راهپیمایی بازگشت نیز چهره اصلی اسرائیل را در جهان افشا و آن را مخدوش کرده است.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران تصریح کرد: افرادی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند، هدفشان نابودی فلسطین است و تاریخ این افراد، جریان‌ها و کشورها که از پشت خنجر می‌زنند را فراموش نخواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به این که اسرائیل قطعنامه‌های سازمان ملل درباره فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت:  ملت مقاوم فلسطین برای بازپس گرفتن حق خود کوتاه نخواهد آمد و هدف مقاومت نیز در منطقه تنها به کارگیری سلاح نیست، بلکه هدف آن، گرفتن حق است.
انتهای پیام
captcha