خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب برای جوانان تفهیم و تبیین شود
کد خبر: 3782930
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب برای جوانان تفهیم و تبیین شود

گروه سیاسی- استاندار کردستان با اشاره به اینکه خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی قابل شمارش نیستند، گفت: در این راستا و برای آشنایی بیشتر نسل جوان با انقلاب اسلامی باید خدمات و دستاوردهای نظام برای جوانان تفهیم و تبیین شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 30 دی ماه در جلسه نهایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: برکات انقلاب اسلامی ایران نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان چشمگیر و قابل توجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی قابل شمارش نیستند، افزود: در این راستا و برای آشنایی بیشتر نسل جوان با انقلاب اسلامی باید خدمات و دستاوردهای نظام برای جوانان تفهیم و تبیین شود.
استاندار کردستان بیان کرد: اساتید دانشگاه، هنرمندان، چهره‌های علمی و فرهنگی باید خدمات نظام را برای جوانان تحلیل و تبیین کنند.
وی عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی از ماه‌ها پیش توطئه‌های خود را برای برگزار نشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب به کار بسته‌اند، لذا همین امر می‌طلبد تا مسئولان نظام توجه جدی‌تری به جشن‌های انقلاب داشته باشند.
مرادنیا با اشاره به اینکه قشر جوان و نوجوان ما در سطح مدارس و دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: در این راستا نشست‌های مختلف در مورد دستاوردهای نظام و آثار و برکات انقلاب بیشتر در سطح مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شود.
وی با اشاره به نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم یادآور شد: در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با پیشرفت‌های کشور در چهار دهه گذشته صدا و سیما و سایر رسانه‌ها می‌توانند نقش تأثیرگذاری در این امر داشته باشند.
فعالیت 13 کارگروه استانی دهه فجر در کردستان

محمدقاسم سیاووشی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه این نشست گفت: امسال کمیته هایی 22 گانه دهه فجر به 13 کارگروه استانی تغییر پیدا کرده است.
وی افزود: نظیر این کارگروه‌های استانی در سطح شهرستان‌های استان فعال شده که جلسات و مصوباتی خوبی برای اجرای هرچه بهتر جشن‌های پیروزی انقلاب داشته‌اند.
سیاووشی با شاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه در سطح استان برپا خواهد شد.
وی برگزاری رژه موتورسواران، اجرای سرود انقلاب با حضور 1357 دانش‌آموز، برگزاری زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب، برگزاری مراسم نور افشانی و ... را از جمله برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha