برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی در زنجان
کد خبر: 3782951
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی در زنجان

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی در زنجان خبر داد و گفت: این همایش فرصتی برای بیان مواضع انقلابی بانوی دو عالم در دفاع از حریم ولایت است.

برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان ، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز 30 دی‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی خبر داد و گفت: این همایش با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همایش بزرگ طلایه‌داران فاطمی با توجه به مخاطبین در 3 عنوان برگزار خواهد شد، افزود: این همایش ویژه مجامع وابسته، همایش طلایه‌داران ویژه مبلیغن شاخص استان و همایش طلایه‌داران فاطمی ویژه عموم مردم روز چهارشنبه به ترتیب در ساعت 9:30، 15:30 و 20:30 برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: سعی داریم در این همایش هم عموم مردم و هم افراد شاخص و تاثیر گزار حضور داشته باشند و مبانی دینی و تبلور آن در انقلاب اسلامی بازگو شود.
صفی‌یاری انقلاب اسلامی را ادامه دهنده انقلاب فاطمی دانست و افزود: تقارن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارکه فجر بهترین فرصت برای بیان مواضع انقلابی بانوی دو عالم در دفاع از حریم ولایت است.
انتهای پیام
captcha