کارگاه آموزشی هیئت امنای مساجد زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3782983
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

کارگاه آموزشی هیئت امنای مساجد زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی هیئت امنای مساجد زنجان دوم بهمن‌ماه در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی هیئت امنای مساجد زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام موسی موسوی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان شب گذشته، یکشنبه 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای بهره‌وری مردمی مدیریت مساجد و اماکن متبرکه استان کارگاه آموزشی ویژه هیئت امنا و خادمان ثابت و افتخاری مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کارگاه آموزشی هیئت امنای مساجد ساعت 9 صبح دوم بهمن‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کارگاه با حضور 300 نفر از هیئت امنا و مساجد شاخص استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با حضور مدیرانی از سامان اوقاف برگزار خواهد شد، افزود: آشنایی اجمالی با ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، رسیدگی به امور عمرانی و اصول مدیریتی بقاع متبرکه، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات از سوی هیئت امنای مساجد و خدام در راستای تکرام نمازگزاران و زائران آشنایی با قوانین و شرح وظایف هیئت امنا و خدام، آشنایی با ترفندهای نوین حراستی و محافظتی در بقاع متبرکه و آشنایی با مدیریت عمرانی و فرهنگی مساجد و بقاع متبرکه از اهداف اصلی این دوره آموزشی است.
موسوی با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرایی در بقاع متبرکه استان زنجان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 100 ویژه برنامه در بقاع متبرکه اجرایی شده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی صورت گرفته طی ایام فاطمیه نیز برنامه‌های فرهنگی اوقاف در بقاع شاخص استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام در 10 بقعه متبرکه نیز برنامه‌های شاخص با حضور مبلغان اعزامی از قم اجرایی می‌شود.
انتهای پیام
captcha