برگزاری دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز
کد خبر: 3783002
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

برگزاری دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز

گروه اجتماعی - همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی بهمن‌ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور شاعران برجسته کشوری برگزار می‌شود.

مهدی خادم آذریان، دبیر سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: دومین دوره سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور تعدادی از شاعران برجسته کشوری و همنوایی شعرای آیینی تبریز و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا‌(س) به خاطر محوریت ایشان در اهل بیت پیامبر(ص) عمده هدف این سوگواره است و سعی می‌شود در این محفل معارف ناب سیره ائمه معصومین‌(ع) به مشتاقان آن حضرت ارائه شود.

خادم آذریان بیان کرد: معارف غنی و سرشار اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) باید همواره مورد توجه قرار گیرد که در این میان، شعر به‌عنوان رساترین ابزار برای انتقال صحیح و درست این معارف است.

دبیر دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز اضافه کرد: هر اندازه شناخت این معارف و مفاهیم بیشتر باشد، زمینه‌سازی برای بهره‌مند شدن از چشمه جوشان رحمت و عنایت اهل بیت نیز بیشتر خواهد شد.

خادم آذریان بیان کرد: دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۹ بهمن‌ماه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha