تمدن اسلامی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب
کد خبر: 3783012
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

تمدن اسلامی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته تمدن اسلامی را مهم‌ترین ‌دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید این دستاورد با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری حفظ شود.

تمدن اسلامی؛ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان عصر روز گذشته، 30 دی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه امروز دشمن با ظاهری قدرتمند اما باطنی فرسوده به مقابله برخاسته اما ایران در مقابل دشمنان ایستاده اظهار کرد: این مشکلات با نگاه به ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر توان بومی حل خواهد شد.

دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته، تمدن اسلامی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید این دستاورد با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری حفظ شود.

حجت‌الاسلام سید‌محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان نیز با بیان اینکه یکی از درس‌های فاطمیه ولایت‌مداری است، عنوان کرد: ولایت‌مداری باید سرلوحه زندگی و کار همه مردم به‌ویژه مدیران قرار بگیرد.

به گفته وی، فلسفه انقلاب اسلامی برابری و عدالت‌ است اما امروزه برخی با تفکرات غربی می‌خواهند این فلسفه را وارونه نشان دهند.

دیباجی متذکر شد: امروز دشمن به‌دنبال نفوذ بین مردم است که تنها راه عبور از این مشکلات ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی بین مردم است.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مرتضی ابوالخیریان مسئول پیشین بسیج کارمندان استان، مرتضی دهرویه به‌عنوان مسئول جدید بسیج کارمندان استان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha