سریال «حکایت‌های کمال» تصویرگر دهه 40 می‌شود
کد خبر: 3783018
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

سریال «حکایت‌های کمال» تصویرگر دهه 40 می‌شود

گروه هنر ــ «حکایت‌های کمال»، عنوان سریالی به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی است که در ایام نوروز با موضوعی تاریخی میهمان خانه تماشاگران است.

به گزارش ایکنا، «حکایت‌های کمال» سریالی به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی است که هم اکنون در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری می‌شود. این سریال قرار است در ۱۵۰ قسمت روی آنتن رود که ۳۰ قسمت آن در ایام نوروز پخش خواهد شد.
در این گزارش آمده؛ داستان این سریال در دهه ۴۰ می‌گذرد و با زبان طنز نگاهی انتقادی به شرایط زندگی مردم در دوران ستم‌شاهی دارد. همچنین این کار به صورت غیرمستقیم به مبارزات مردم علیه رژیم شاهنشاهی هم اشاره دارد. این سریال را محسن شایان‌فر تهیه ‌می‌کند.
حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم، مریم سعادت، سولماز غنی، یوسف صیادی، نگار عابدی، امیر نوری، محمد شیری، مهرداد ضیایی، شهره لرستانی، محمود پاک نیت، کاظم هژیر آزاد، مهرداد ضیایی، سعید پیردوست، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی و... از جمله بازیگران این سریال است.
این سریال از کتاب «حکایت‌های کمال» به نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده و نویسندگی فیلمنامه را سیدحسین امیر جهانی و آزاده محسنی و نسیم امیری بر عهده دارند.
سایر عوامل این سریال عبارتند از مدیرتولید: فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، ناظر کیفی: محمد میرکیانی، بدلکار: علیرضا فتحی، برنامه‌ریز: مجید فاضلی، عکاس: فرامز بیات، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه: مهشید رئوفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.
انتهای پیام
captcha