ثبت‌نام ۷۰۰۰ اصفهانی در بزرگترین رویداد قرآنی
کد خبر: 3783028
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

ثبت‌نام ۷۰۰۰ اصفهانی در بزرگترین رویداد قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: تاکنون ۷۸۸۴ نفر در سراسر استان اصفهان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام  7000 نفر اصفهانی در بزرگترین رویداد قرآنی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی آزمون هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با هدف تقویت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای قرآنی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت اسفند ماه سال جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: این آزمون که بزرگترین رویداد قرآنی نیز محسوب می‌شود با همکاری دیگر نهادهای قرآنی و با رویکرد جلوگیری از برگزاری برنامه‌های موازی در قالب آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار خواهد شد. 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: این آزمون در 18 رشته مختلف و 3 گروه امتحانی شامل؛ حفظ قرآن کریم 8 رشته، مفاهیم قرآن کریم و اهل بیت(ع) 7 رشته و گروه آموزش الکترونیکی با سه رشته 9 اسفند ماه به صورت کتبی و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و افرادی که بتوانند حدنصاب نمره قبولی را کسب نمایند به آنان مدرک معتبر اعطا و همچنین افرادی که بتوانند نمره بالاتر از ۹۵ کسب کنند از آنان تجلیل می‌شود.
قاسمی گفت: تاکنون 7884 نفر در سراسر استان اصفهان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده اند که بیشترین افراد از شهرستان کاشان هستند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون همچنان تا 5 بهمن‌ماه فرصت دارند تا به نشانی اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند. 
انتهای پیام

captcha