بهره‌مندی 150 دانش‌آموز دختر از کارگاه‌های آموزش قرآن در گتوند
کد خبر: 3783041
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

بهره‌مندی 150 دانش‌آموز دختر از کارگاه‌های آموزش قرآن در گتوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارگاه‌های آموزش قرآن ویژه مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز با شرکت 150 نفر از دانش‌آموزان دختر در دارالقرآن اطهر شهرستان گتوند برگزار شده است.

بهره‌مندی 150 دانش‌آموز دختر از کارگاه‌های آموزش قرآن در گتوند(آمــــاده)

فاطمه هادی‌نیا، مسئول دارالقران اطهر شهرستان گتوند در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این دارالقرآن برای دانش‌آموزان اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزش تجوید قرآن کریم، مفاهیم و حفظ ویژه دانش‌آموزان دختر در این دارالقرآن در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، کارگاه‌های آموزشی ویژه مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز نیز در این دارالقرآن برگزار شده است و در مجموع 150 نفر از دانش‌آموزان شهرستان از این کارگاه‌ها و کلاس‌ها برخوردار هستند. کارگاه‌های دانش‌آموزی در رشته‌های تفسیر، صحیفه، نهج‌البلاغه، احکام و سایر رشته‌ها با همکاری 9 مربی در حال برگزاری است.

مسئول دارالقران اطهر شهرستان گتوند افزود: برخی از کلاس‌های ما به دلیل محدودیت فضای دارالقرآن در پایگاه‌های ما در مدارس برگزار می‌شود. علاوه بر آن کلاس حفظ عمومی جزء 30 نیز در مدارس برگزار شده است.

هادی‌نیا در پایان برگزاری کلاس حفظ عمومی قرآن ویژه بانوان بزرگسال را از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن عنوان کرد و گفت: 12 بانو در این کارگاه شرکت کرده و برخی موفق به حفظ 5 یا 7 جزء قرآن کریم شده‌اند.

انتهای پیام

captcha