نشست «توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3783062
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

نشست «توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی» برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ نشست توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم برگزار می‎شود.

نشست توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

به همین منظور بیست‌ و‌ پنجمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع «توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی» با همکاری اقتصاد اسلامی پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام ‌ناصر جهانیان، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.

پیش‌نشست علمی «توسعه اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی» روز دوشنبه، 1 بهمن‌ماه از ساعت 12:45 تا 14:45 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» هفته آخر بهمن‌ماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha