۶ بهمن؛ آغاز هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3783071
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

۶ بهمن؛ آغاز هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت لرستان از ششم تا ١٢ بهمن‌ماه، گفت: آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت لرستان، شنبه، ششم بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان، دوشنبه، یکم بهمن‌ماه با حضور در شورای اداری اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه گزارش برگزاری هفته قرآن و عترت پرداخت.
در این جلسه، منصور احمدی ضمن دعوت از اعضای شورا جهت حضور در آیین اختتامیه و اهدای حوایز برگزیدگان هفته قرآن و عترت لرستان که دهم بهمن‌ماه در تالار زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، گفت: هفته قرآن و عترت استان لرستان از ششم لغایت ١٢ بهمن‌ماه با برگزاری ١٤ عنوان جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی، شش رشته مسابقات قرائت و حفظ قرآن‌کریم و همچنین برنامه‌های متنوع دیگر، در لرستان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان می‌توان به برپایی محافل جامع انس با قرآن‌کریم، در سطح استان و با نام گرامی‌داشت مروج‌القرآن زنده‌یاد غلام‌حسین وجودی، با حضور قاری بین‌المللی حامد علی‌زاده، اشاره کرد.
احمدی ادامه داد: حدود دو هزار نفر در مجموعه جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت استان لرستان شرکت کرده‌اند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، گفت: آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان لرستان، شنبه، ششم بهمن‌ماه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha