ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3783096
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات همزمان با طرح ملی بشارت در سراسر کشور، ۹ اسفندماه در استان برگزار خواهد شد.

ثبت نام 2500 نفر در دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در آذربایجان غربی

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری هفدمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کشور، اظهار کرد: همزمان با طرح ملی بشارت در سراسر کشور، این آزمون 9 اسفند‌ماه ساعت 10 صبح در استان نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا 5 بهمن‌ماه مهلت ثبت‌نام دارند که البته به دلیل استقبال، امکان تمدید مهلت وجود دارد و تاکنون نیز 2500 نفر از استان در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه زمان آزمون رشته‌های الکترونیکی، چهارشنبه و پنج‌شنبه 1 و 2 اسفندماه خواهد بود، افزود: آزمون کتبی نیز 9 اسفند ماه برگزار می‌شود و همچنین آزمون شفاهی ویژه گروه سنی ابتدایی و پایین‌تر، از روز شنبه 11 اسفندماه لغایت 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: مرحله شفاهی مخصوص دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی نیز از روز شنبه 18 اسفند لغایت 23 اسفندماه خوهد بود که همان آزمون حفظ جزء 30 طرح ملی بشارت را شامل می‌شود و مکان آزمون نیز متعاقباً اعلام می‌شود.
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در رابطه با شرایط شرکت در این دوره از آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی رشته‌های آزمون اعم از بانو و آقا، بدون محدودیت سنی شرکت کنند، حد نصاب قبولی در آزمون کتبی نمره 70 به بالا بوده که برای پذیرفته‌شدگان، گواهی صادر خواهد شد.
وی بیان کرد: حد نصاب قبولی در آزمون شفاهی نمره 75 به بالا و آزمون الکترونیکی نیز نمره 70 به بالا است و همچنین کسانی که موفق به کسب امتیاز بالای 90 شوند، لوح تقدیر و جوایزی به قید قرعه دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha