اعزام ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه فجر به مناطق مختلف فارس
کد خبر: 3783106
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

اعزام ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه فجر به مناطق مختلف فارس

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر به مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس امروز، اول بهمن‌ماه با بیان اینکه ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر به سطح استان اعزام خواهند شد، افزود: در این ایام ۶۵ مبلغ از استان قم و ۱۰۰ مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر روحانیون مبلغ به سطح استان اعزام خواهند شد، افزود: اعزام مبلغین برای ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: اعزام مبلغین از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن‌ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.
وی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌هایی تحت عنوان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در دهه مبارک فجر اشاره كرد و گفت: بقاع متبرکه سطح استان محل اجرای این برنامه‌ها در سطح استان خواهد بود.
صفری‌گرائی ادامه داد: برپایی خیمه‌های معرفت از یک روزه تا ۱۰ روزه و نمایشگاه یاس نبوی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه سطح استان برپا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha