برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در سمنان
کد خبر: 3783127
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در سمنان

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی می‌شود تا توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته شود تا مردم رشد و بالندگی بانوان در دوران انقلاب اسلامی را به طور ملموس درک کنند.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌ابرپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در سمنانلاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 1 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار برنامه متنوع ویژه ایام‌الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌شده اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام است که به فراخور موضوع و زمان در شهرهای استان برپا خواهد شد.

قندهاری اجرای گروه سرود ۳۰۰ نفره در دوازدهم بهمن‌ماه در مصلاهای شهرهای شاهرود و سمنان را از دیگر برنامه‌های هنری ایام‌الله دهه فجر دانست و گفت: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن‌ماه، رژه موتورسواران و زنگ انقلاب همزمان با صبح دوزادهم و سیزدهم بهمن ماه و برپایی نمایشگاه های هنری و فرهنگی مختلف در سطح شهرستان‌ها و آموزشگاه‌های شهری و روستایی، تکریم خانواده شهدا، غباروبی گلزار شهدا و ... از دیگر برنامه‌های دهه فجر هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان در ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است، افزود: در این نمایشگاه سعی می‌شود تا توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان درزمینه های مختلفی چون هنر، تولید، صنایع‌دستی و ... به نمایش گذاشته شود تا مردم رشد و بالندگی بانوان در دوران انقلاب اسلامی را به طور ملموس درک کنند.

انتهای پیام

captcha