مدیریت در بنیاد شهید، همسو با رضایت جامعه ایثارگری باشد
کد خبر: 3783152
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

مدیریت در بنیاد شهید، همسو با رضایت جامعه ایثارگری باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: مأموریت ذاتی بنیاد خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و مدیریت در این نهاد مقدس هم باید مطابق این وظیفه ذاتی باشد.

ماموریت ذاتی بنیاد شهید، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل، امروز، اول بهمن‌ماه در جلسه معارفه رئیس جدید اداره بنیاد شهرستان مشگین‌شهر گفت: مدیریت ما باید همسو با خواسته‌ها و رضایت جامعه ایثارگری باشد تا سبب رشد و تعالی نظام و انقلاب اسلامی و رضایت خداوند شود.
وی با بیان اینکه ماموریت ذاتی بنیاد، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: مدیریت در این نهاد مقدس هم باید مطابق این وظیفه ذاتی باشد و از آنجا که حفظ منزلت و جایگاه و تکریم اجتماعی از اهداف اصلی بنیاد است، مدیران برای تحقق این اهداف باید برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
وی بیان کرد: انتخاب مدیر در سطح شهرستان‌های بنیاد جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راهبرد‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و انتظار می‌رود امور مربوط به خانواده‌های شهدا در کنار ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت انجام داده شود.
مدیرکل بنیاد استان اردبیل در ادامه از زحمات شایسته و خالصانه عقیل اسکندری رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشگین شهر قدردانی و محرم نوراللهی را به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.
وی خواستار همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مشگین‌شهر با رئیس جدید اداره بنیاد این شهرستان شد و عنوان کرد: به امید و یاری خدا شاهد تحول در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مشگین شهر می‌شویم.
انتهای پیام

captcha