فعالیت ۶۰ مبلغ طی ایام فاطمیه در بروجن
کد خبر: 3783169
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
حجت‌الاسلام صالحی خبر داد:

فعالیت ۶۰ مبلغ طی ایام فاطمیه در بروجن

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از فعالیت ۶۰ مبلغ بانو و آقا طی ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره‌(س) با رویکرد معنویت و سبک زندگی فاطمی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ۶۰ نفر مبلغ در شهرها و روستاهای این شهرستان اعزام و فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با هیئت امناء مساجد و همکاری هیئت‌های مذهبی و مدارس و تلاش مسئولان فرهنگی مذهبی شهرستان، مراسم ایام فاطمیه در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی هدف از اعزام این مبلغان را ترویج فرهنگ فاطمی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان به‌ویژه بانوان با سیره حضرت فاطمه‌(س) عنوان کرد.
وی‌ بیان کرد: ولایت‌مداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین درس و پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش‌ از پیش در جامعه تبیین شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با بیان جایگاه و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: برای حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باید بیش‌ازپیش از سیره و منش حضرت زهرا‌(س) پیروی کرد.
حجت‌الاسلام صالحی از دیگر فعالیت‌های مبلغان اعزامی در این ایام را، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی، تبیین شعار سال، سبک زندگی اسلامی، روح امید و نشاط، تبیین احکام و معارف اسلامی با توجه به سیره عملي حضرت زهرا‌(س) و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دانست.
وی همچنین معرفی نقش حضرت زهرا‌(س) به‌عنوان یک الگوی تمام‌عیار برای آحاد مردم به‌ویژه در دفاع از حريم ولايت و جهت‌دهی به مراسم عزاداری فاطميه‌(س) و نظارت بر عزاداری هیئتت و دسته‌های عزاداری، زدودن خرافات از مراسم عزاداری، رعایت وحدت و اتحاد و انسجام اسلامی و اقامه نماز جماعت را از فعالیت‌های مبلغان اعزامی دانست.
انتهای پیام

captcha