سامانه «پست کتاب» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3783231
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

سامانه «پست کتاب» رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ آیین رونمایی از سامانه «پست کتاب» فردا سه‌شنبه دوم بهمن در خانه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، آیین رونمایی از سامانه «پست کتاب» به منظور ارائه خدمات پستی ارزان به ناشران و کتابفروشان و فعالان حوزه نشر کتاب، فردا سه‌شنبه دوم بهمن در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

براساس تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی و همچنین امضای قرارداد «پست کتاب» بین موسسه خانه کتاب و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سامانه«پست کتاب» از دوم بهمن ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

در این آیین نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران حضور خواهند داشت.

ناشران، کتابفروشان و توزیع کنندگان و فروشندگان اینترنتی کتاب برای استفاده از این سامانه باید در سایت خانه کتاب به نشانی www.ketab.ir عضو شوند و بعد از تکمیل اطلاعات و ارسال الکترونیکی مدارک از خدمات پنل پستی بهره‌مند شوند.

 پس از کنترل مدارک ارسالی از سوی خانه کتاب، پنل پستی طی فرایندی فعال می‌شود.

در این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند تمامی مرسولات پستی خود را با تخفیف ویژه در شبکه پستی ارسال کنند. همچنین تمامی مرسولات به صورت روزانه از محل اعلامی توسط فروشگاه ها جمع آوری و ارسال می‌شود.

آیین رونمایی از سامانه «پست کتاب» فردا سه‌شنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۴ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha